Heb je een klacht?
Heb je een klacht over je bestelling bij DeButtonsFabriek? We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en willen klachten graag zo snel mogelijk oplossen.
Hoe meld je een klacht?
Je kunt een klacht binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons kenbaar maken door:
Een e-mail te sturen naar verkoop@debuttonsfabriek.nl of
Het invullen van ons contactformulier.
Vermeld hierbij altijd je ordernummer en, indien van toepassing, duidelijke foto’s van het product waar de klacht betrekking op heeft.
Behandeling van je klacht
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen te reageren op je klacht. Bij een gegronde klacht zullen wij het product kosteloos repareren of vervangen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Let op: het indienen van een klacht schort uw verplichtingen niet op.
Het team van DeButtonsFabriek
Snel bereikbaar
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar via e-mail of ons contactformulier. We reageren binnen 14 dagen op klachten en vragen.
Gratis reparatie of vervanging
Bij gegronde klachten repareren of vervangen wij je product kosteloos, zodat je altijd tevreden bent met je bestelling.
Betrouwbare webshop
DeButtonsFabriek is gevestigd in Nederland en werkt volgens duidelijke voorwaarden. Je kunt erop vertrouwen dat je bestelling veilig en correct wordt afgehandeld.